Můj osobní názor na DEMO XCOM: EU

07.10.2012 10:00

Dne 06.10.2012 ve večerních hodinách jsem se ponořil do projektu XCOM. Upřímně však musím uznat, že po cca. 30 minutách hraní jsem byl DOST znechucen, a to když DEMO ZKONČILO pádem létajícího talíře a já chtěl tak moc hrát dál! DEMO je opravdu jen nastínění příběhové linie o invazi z vesmíru. Hra ukázala, že je velice dobře graficky zpracována a že určitě má mnohé co nabídnout. Systém schopnosti vojáku zde funguje velmi dobře a hru obohacuje, považuji jej za příjemné zpestření stejně jako přepínání na in-game animace v boji. (průskok vojáka oknem apod.) Pouze jediná věc mi při hraní chyběla, a to mapa v bojové části hry. Toto je však jen drobnost, která by čistě teoreticky mohla byt i doplněna. Závěrem chci poděkovat vývojářům za uvolněné DEMO a zároveň je pokárat za jeho délku! Zrovna, když je to nejnapínavější DEMO utnout?! :)