Recenze XCOM: EW

14.12.2013 18:25

XCOM je sama o sobe VYNIKAJÍCI HRA ! Když jsem poprvé dohrál původní hru, říkal jsem si "je véééliká škoda, že nemohu ze svých vojáku udělat pořádné obrněné mechy". Vůbec jsem necekal, že mne vývojáři vyslyší a navíc k tomuto podají možnost upravit genom mých vojáků. Když jsem zjistil, že nyní už vojáci mluví svou rodilou mluvou, že v datadisku (dále jen DD) je velké množství nových map a dva krásně originální cizáci... Chytl mne za srdce. Nyní po dohrání celé hry s DD mohu směle říci, že se jedná o povinnost k původní hře. Díky DD a možnosti různého nastavení se zvyšuje hratelnost celé hry, která je ještě více zábavnější, přitažlivější a návykovější. Proč tedy nedat 100% hodnoceni k takové spokojenosti? Musím odečíst -5% za občasné chyby ve hře a dalších -5% za trosku větší cenu. Ale jak to tak do budoucna bývá, chyby se časem odstraní a cena klesne. Já jsem VELICE SPOKOJEN už nyní, protože mne XCOM: EW NEZKLAMAL !

PRO: mechové a genové úpravy, EXALT, nové lokace...
PROTI: občasné chyby ve hře, vyšší cena
MiLaCzech hodnotí 90%